15 Nisan 2017 Cumartesi

Diploma kayıp ilanı nasıl verilir?

Diploma kayıp ilanı nasıl verilir?
Gazeteye diploma kayıp ilanı vermek için gazetelerin yetki belgeli ajansı olan firmamız ile iletişime geçebilirsiniz. Sektörde 1986 yılından bu yana hizmet vermekte olan ajansımız aracılığı ile kayıp ilanlarınızı yetkili ajans güvencesiyle verebilirsiniz.

Kayıp ilanlarınızı ulusal gazetelere (Hürriyet, Sabah, Posta) Türkiye geneli baskı veya bulunduğunuz şehir yerel baskısı olarak (İstanbul, Ankara, Samsun, Muğla, Konya gibi) verebilirsiniz.

İlanınızı ajansımızı telefonla arayarak, SMS veya WhatsApp mesajı göndererek ya da e-posta yoluyla göndererek verebilirsiniz. İlanınız tercihiniz doğrultusunda istediğiniz gazetede ve istediğiniz bölgede yayınlanacaktır.

Ödemeyi kredi kartınız, EFT- Banka havalesi, PTT havalesi veya Ankara için adresimizde nakit olarakta yapabilirsiniz.


Diploma kayıp ilanı verme ücretleri;
Gazete kayıp ilanı ücretleri ilanın kelime sayısı üzerinden hesaplanır ve ilanın yayınlanacağı gazeteye ve yayın bölgesine göre değişkenlik göstermekte olup, güncel fiyat bilgisi için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Diploma kayıp ilanı örnekleri
  • Ankara Üniversitesi DTCF'den aldığım diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Almanca Öğretmenliği diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Gazi Üniversitesi İ.İ.B.F. İktisat Bölümünden aldığım diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Ankara Devlet Mühendislik Mimarlık Akademisi Mimarlık Fakültesinden aldığım Mimarlık diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Doğu Akdeniz Üniversitesi Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği Bölümünden aldığım diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Çukurova Üniversitesi Beyazevler MYO Elektronik Bölümü'nden aldığım diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Marmara Üniversitesi AB Siyaseti ve Uluslararası İlişkiler Bölümü'nden 1995 yılında aldığım diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Biga İ.İ.B.F'den aldığım diplomamı ve transkriptlerimi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisat Fakültesi Bayat MYO İnsan Kaynakları Yönetimi diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • GATA SAMYO Astsubaylık diplomamı, İlk ve Acil yardım Teknikeri diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Zübeyde Hanım Kız Meslek Lisesi diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Battalgazi EML Elektrik- Elektronik bölümünden aldığım diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Kızılcahamam Anadolu Lisesi diplomamı kaybettim. Hükümsüzdür. İsim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder