16 Nisan 2017 Pazar

Mezuniyet belgesi kayıp ilanı nasıl verilir?

Geçici mezuniyet belgesi kayıp ilanı nasıl verilir?
Gazeteye geçici mezuniyet belgesi kayıp ilanı vermek için gazetelerin yetki belgeli ajansı olan firmamız ile iletişime geçebilirsiniz. Sektörde 1986 yılından bu yana hizmet vermekte olan ajansımız aracılığı ile kayıp ilanlarınızı yetkili ajans güvencesiyle verebilirsiniz.

Kayıp ilanlarınızı ulusal gazetelere (Hürriyet, Sabah, Posta) Türkiye geneli baskı veya bulunduğunuz şehir yerel baskısı olarak (İstanbul, Ankara, Samsun, Muğla, Konya gibi) verilebilirsiniz.

İlanınızı ajansımızı telefonla arayarak, SMS veya WhatsApp mesajı göndererek ya da e-posta yoluyla göndererek verebilirsiniz. İlanınız tercihiniz doğrultusunda istediğiniz gazetede ve istediğiniz bölgede yayınlanacaktır.

Ödemeyi kredi kartınız, EFT- Banka havalesi, PTT havalesi veya Ankara için adresimizde nakit olarakta yapabilirsiniz.


Geçici mezuniyet belgesi kayıp ilanı ücretleri;
Gazete kayıp ilanı ücretleri ilanın kelime sayısı üzerinden hesaplanır ve ilanın yayınlanacağı gazeteye ve yayın bölgesine göre değişkenlik göstermekte olup, güncel fiyat bilgisi için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Geçici mezuniyet belgesi kayıp ilanı örnekleri
  • Gazi Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesinden aldığım geçici mezuniyet belgemi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İnsan Kaynakları Yönetimi Anabilim Dalı İnsan Kaynakları Yönetimi ve Kariyer Danışmanlığı Tezsiz Yüksek Lisans Programı geçici mezuniyet belgemi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Ankara Üniversitesi DTCF Tiyatro Bölümü geçici mezuniyet belgemi (1994) kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Hacettepe Üniversitesi İktisat Bölümü Tezsiz Yüksek Lisans geçici mezuniyet belgemi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Erciyes Üniversitesi Endüstri Mühendisliği geçici mezuniyet belgemi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni Bölümü geçici mezuniyet belgemi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesinden aldığım geçici mezuniyet belgemi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü geçici mezuniyet belgemi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim
  • Bartın Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği geçici mezuniyet belgemi kaybettim. Hükümsüzdür. İsim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder